Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Το greek καμάκι των ζωδίων

Κριός:(Ο επιθετικός) Είσαι τόσο καυτή! Μόνο που σε κοιτάζω, καίγομαι και... μαυρίζω!
Ταύρος:(Ο γλυκός) Έχω αδυναμία στα γλυκά κι εσένα, μόλις σε είδα... έπαθα τερηδόνα!
Δίδυμοι:(Ο ξύπνιος) Κούκλα, οι φίλοι με φωνάζουν “Φραπέ”! Θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα!
Καρκίνος:(Ο συναιθηματικός)Έχασα το αγαπημένο μου αρκουδάκι. Γίνεται να κοιμηθείς εσύ μαζί μου;
Λέων:(Ο αρχηγός) Ουάου! Τα μάτια σου έχουν ίδιο χρώμα με την Πόρσε μου!


Παρθένος:(Ο πρακτικός) Από ομορφιά σκίζεις, αν ξέρεις και να μαγειρεύεις και να σιδερώνεις, σε παντρεύομαι αύριο!
Ζυγός:(Ο ρομαντικός) Έχω και μια ρομαντική πλευρά. Έρχεσαι σπίτι μου, να ψάξουμε να τη βρούμε μαζί;
Σκορπιός:(Ο σεξουαλικός) Θες να κάνουμε μαθηματικά; Θα προσθέσουμε εμένα κι εσένα, θα αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!
Τοξότης:(Ο γοητευτικός) Α, μάλιστα! Ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο του θερμοκηπίου!
Αιγόκερως:(Ο πρακτικός) Σήμερα έκλεισα συμφωνία με μια πολυεθνική, που ούτε κι εγώ δεν μπορώ να υπολογίσω πόσα κέρδη θα αποφέρει! Τι να κεράσω;
Υδροχόος:(Ο πρωτότυπος)Τι λες; Έρχεσαι σπίτι μου, να τετραγωνίσουμε τον κύκλο;
Ιχθείς:(Ο πολύπλοκος) Μου φαίνεσαι γνωστή, εσύ δεν είσαι το κορίτσι που βλέπω κάθε βράδυ στα όνειρά μου;

πηγή:https://www.myastro.gr/